يزدفردا _ دايره مشاوره و مددکاري اجتماعي در کلانتري 12 قائم يزدافتتاح شد .
به گزارش خبر يزدفردا  ، مراسم افتتاح و راه اندازي دايره مشاوره و مددکاري اجتماعي در کلانتري 12 قائم با حضور جانشين فرماندهي انتظامي استان يزد ، فرمانده منطقه انتظامي شهرستان يزد ، رئيس کلانتري 12 ، مدير مرکز مشاوره معاونت اجتماعي و ارشاد و يکنفر از مشاوران خانواده برگزار گرديد.

در ابتداي اين مراسم فرمانده انتظامي شهرستان ضمن تبريک فرا رسيدن هفته ناجا در زمينه فعاليت هاي کلانتري ها سخناني را بيان نمود و سپس مدير مرکز مشاوره در زمينه تأسيس مرکز مشاوره و چگونگي ارائه خدمات مشاوره اي به ايراد سخن پرداخت.

در ادامه جانشين فرماندهي ضمن عرض تبريک هفته ناجا که مصادف با ماه مبارک رمضان مي باشد از وظايف اصلي کلانتري ها ، ايجاد امنيت و آرامش براي شهروندان و پيشگيري از جرم و تخلف و ... ذکر کرده و ادامه داد: مشاور و مددکار اجتماعي در کلانتري بايد تخصص و تبحر کافي در امر مشاوره داشته باشد که در غير اين صورت کار مشاور عقيم خواهد ماند.

وي افزود: روساي کلانتريها بايد نسبت به اين موضوع و جايگاه مشاوره و مددکاري اجتماعي توجه نموده و مددکار اجتماعي بايد تعامل با روساي کلانتري را از وظايف خود دانسته و بداند که او نماينده معاونت اجتماعي و ارشاد در زمينه هاي مطالعات ، آموزش همگاني و مشارکت واطلاع رساني مي باشد .

گفتني است ، در پايان مراسم دفتر مددکاري اجتماعي کلانتري توسط جانشين فرماندهي انتظامي استان افتتاح شد.

پايگاه اطلاع رساني پليس                                                  يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا